2012. október 22., hétfő

Vámpírőrület

Megnéztem két Twilightot, hogy tudjam, mi ez az őrület iránta. Hihetetlen, hogy egyetlen boldog pillanatra sem tudok emlékezni a 270 percből, még a szerelmes jelenetekben sem volt semmi felemelő. Egyszer nem tükröződött öröm a színészek arcán, csak a fájdalom. Hát így még a szomorú pillanatokat sem lehet értékelni, ha az összes szomorú. 
Azért ma megnézem a többit is, hátha felcsillan egy kósza őszinte mosoly.
De mindenesetre ez nem az én filmem, és Damon Salvatore amúgy is sokkal vámpírabb és szexibb vámpír mint Edward.

3 megjegyzés:

  1. A legszexibb vámpír szerintem akkor is az Eric Northman bőrébe bújt Alexander Skarsgard :)

    VálaszTörlés
  2. ízlések és pofonok, nekem ő (képek alapján, mert True bloodot még nem nézek) nem jön be.

    VálaszTörlés
  3. Na igen, ízlések és pofonok :) Szóval érdemes azért Vámpírnaplókat nézni? Már gondoltam rá, hogy elkezdem, de még nem döntöttem :)

    VálaszTörlés