2012. április 28., szombat

Tételek

Most, hogy államvizsga tételek írására adtam a fejem, igen érdekes dolgokat fedeztem fel.
1. A jegyzeteimen minden van, a jövendőbeli gyereknevektől kezdve az aznapi teendőkön át álmokig és szerelemes rajzocskákig minden.
2. A kérdések vagy túl egyszerűek, és ezért olyan érzésem van, mintha még biztos tartozna valami hozzájuk, vagy túl bonyolultnak hangzanak. Olyan nincs, hogy biztos legyek benne, hogy itt ezt és ezt kel elmondani, és pont.
3. Ebből következik, hogy egy óriási témaként megfogalmazott kérdés valójában egy másfél oldalas jegyzetnyi válasszal lerendezhető.
4. Borzalmas analfabéta vagyok a rendszerezésben, pedig mindig azt hiszem zseni, de mikor kellene valami, mindig kiderül, hogy nem. (Volt egy példaértékűen kidolgozott tételem, amit még a Tanárnő is megdicsért, és mutogatott mindenkinek. Jól eltettem, hogy biztos meglegyen. csak nem tudom, hova.)
5. Képes voltam olyat leírni elsőben, hogy a privatizáció után létrejött az Accord szállodalánc :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése