2012. április 20., péntek

Történések

Az egy dolog, hogy a héten már sporton űztem abból, hogy újra és újra lenyomva a telefont, végül percekkel indulás előtt ébredve minél gyorsabban el tudjak készülni. Az egy másik dolog, hogy ma is ez történt, és jó 10 perces késéssel vágtam neki az útnak. De az már mégiscsak több a soknál, hogy a másik irányba menő buszra szálltam, és így kimentem az Auchanba meg vissza. Hát így lett a 10 percből több, mint fél óra késés.

Az is elég kiábrándító, hogy eddig csak a gyerekek köszöntek csókolommal, ma meg egy néni közölte a buszon, miután felálltam neki, hogy ne morogjon tovább, hogy miért én állok fel, hát vannak itt nálam fiatalabbak is. Körülöttem csak velem egykorúak és középkorúak ültek...

1 megjegyzés:

  1. hát ja, én is elmentem ma a Déliig a metróval, ahelyett h leszálltam volna a Moszkván.

    VálaszTörlés