2012. június 2., szombat

Jut eszembe!

Ja és azt még nem is mondtam, hogy az olvasás milyen fárasztó dolog. Mindkét tenyerem bőrkeményedéses a reformációs könyvtől, annyit hurcolásztam magammal, tegnap meg visszaszállítottam egy sporttáskányi könyvet a könyvtárba, és ma alig bírom felemelni a karom, olyan izomláz van a vállamban. Okos dolog az e-book olvasó, ha ez így folytatódik, fel kell adnom az ellenérzéseimet vele szemben. Bár azt hiszem, ezek a könyvek úgysem lennének meg olyan formában.

2 megjegyzés:

  1. Egyszer egy olvasásmaraton után meggondolatlanul leguggoltam (egy könyvesboltban természetesen :P ) és mikor indulni akartam, hirtelen úgy tűnt, hogy azon a lépcsőn, amin előtte feljöttem, inkább gurulva fogok lejutni, úgy begörcsölt a lábam. De legalább jót olvastam! :) (Plusz jót röhögtem magamon. Akik felfelé jöttek, nem igazán értették, hogy miért állok a lépcső tetején és nevetgélek magamban.) Hiába, az e-book olvasó sem old meg minden problémát... :P

    VálaszTörlés
  2. hát ezt tökéletesen látom a lelki szemeim előtt :)

    VálaszTörlés