2012. június 21., csütörtök

Megmondós

Nekem erről az a véleményem, hogy ha a Parlament lenne minden reggel büdös a pisitől meg a hányástól, akkor mindenki mélységesen fel lenne háborodva, így meg lehet ráfogni az egyházra, hogy milyen zárkózott, és elfordul a hívektől. Meg az a véleményem, hogy lehet, hogy én is konzervatív és öreg vagyok, de baromira zavar, hogy az V. kerületi kis utcákban nem képesek takarítani, ezért minden nap, ahogy egyre melegebb van egyre jobban terjeng az emberi vizelet-, urambocsá húgyszag, sőt néha elgondolkodom, hogy az ürülék vajon kutyától vagy embertől származik-e. Én is szeretek bulizni, de valamelyik éjjel, mikor mentem haza és láttam,hogy a srác lepisili a frissen felújított ház falát, mikor mellette 5 lépésre van a kocsma, akkor kedvem lett volna csomót kötni a farkára. 

3 megjegyzés:

  1. tényleg megmondós :D de egyetértek..

    VálaszTörlés
  2. Nem véletlenül mondják, hogy a történelem ismétli önmagát. Lehet, hogy pár generáció múlva majd azt tanítják az iskolákban, hogy "Volt idő, amikor a szemetet az utcára öntötték, és minden mocsokban állt. Megoldásként feltalálták a csatornarendszert. Sokáig működőképes volt, azonban mégis eljött az a kor, mikor már az emberek igényeit ez sem elégítette ki és újra a saját szennyükben álltak. Ekkor új megoldásokra volt szükség..."
    Talán a minden mocskot elnyelő útburkolat megfelelő lenne, kérdés hogy akkor mennyivel lennénk előrébb azoknál az élőlényeknél, akik a puszta földet használják hasonló célokra?

    VálaszTörlés
  3. hm, elgondolkodtató...ha feltalálod, gazdag leszel, az biztos :)

    VálaszTörlés