2012. május 22., kedd

Fejfalbaverős

Már olyan jól belenyugodtam, hogy nem fogok tudni egy tárgyból levizsgázni, mert nincsen számomra megfelelő időpont meghirdetve belőle, abbahagytam a harcot is a tanárral, aki először csak egy időpontot akart meghirdetni, kiszámoltam, hogy még beleférek úgyis a kreditekbe és nem kell fizetnem, ha újra felveszem majd vizsgakurzusként.
Erre ma bementem a tanárhoz beíratni, hogy nem jelentem meg, legalábbis én azt hittem, ezért hív. De nem, ő olyan áldott jófej volt, hogy azt mondta, vizsgázhatok más időpontban. Hát erre mit mondhattam volna...
Juhéj. Szombaton vizsga után elhúzunk utolsó közös hétvégére F-tel, hétfő este vissza és kedden van a vizsga. És ennyi harc meg problémázás után baromi jól kellene megtanulnom. Annyira ügyesen kiszúrtam magammal, hogy ha nem én lennék az áldozat is, gratulálnék magamnak :)
Viszont jó hír, hogy a héten már csak négy vizsgám van, meg bődületes mennyiségű olvasnivalóm muszlim teológiára. A mai letudva, bár baromira nem érdemeltem volna meg a jegyet, amit kaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése