2012. május 8., kedd

Közérdekű közlemény

Megvan a repülőjegyem. Június 15-én indulok Bécsből, úti cél Antalya. 
Úgy döntöttem, hogy bár már szép hagyomány lett a búcsúbuli a társaságban, meg illene megünnepelnem a remélhetőleg sikeres 14-ig államvizsgát is, én most felrúgom a szokást, és nem tartok, mert az utolsó estét a Kedvessel szeretném tölteni. Szóval aki szeretne elköszönni, meginni egy sört vagy csak jó utat kívánni, mancsokat fel, lehet időpontért jelentkezni.  


És igen, baromira megijedtem most ettől, és baromira szeretnék egészen pici lenni és elbújni egy ölelésben. Mielőtt még M. hősnek gondolna. 

4 megjegyzés:

  1. Ez nem ennek a függvénye... :)
    (Lehet sikerült?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, sikerült, éljen :)
      hát minek a függvénye? (meg amúgy is, egy bölcsész ne dobálózzon itt nekem a függvényekkel, nem szeretem őket :))

      Törlés