2012. május 23., szerda

Újabb számok

Rájöttem, hogy az a bődületes mennyiség, amit tegnap említettem, teljes képtelenség. Ma egy olvasmányt 3 órámba került kijegyzetelni, és van még kb. 14, aminek a fele angol. Az ugyebár 42 óra, ha tartom a tempót, de nekem meg csak kb. 12 órám lesz rá, holnap délután 3tól hajnal 3ig. Miért hagytam így feltornyosulni, hihetetlen vagyok...
Közben egyébként 23 nap múlva utazás, 22 nap múlva államvizsga, 36 tétel és 15 tantárgy még.

Tudom, hogy ez egy magánbejegyzés, de jobb számolgatni, mint arabot tanulni. Sicc!
Ehh, unalmas ez a vizsgaidőszak, nem történik semmi érdekes, amiről írhatnék...

2 megjegyzés:

  1. És még a bölcsészekre mondják, hogy nem tudnak számolni?! Komolyan mondom, az elmúlt fél évben én többet számolgattam, mint amíg aktívan tanultam matematikát... :P

    VálaszTörlés
  2. mindig is tudtam, hogy mindketten pályát tévesztettünk :) :) :)

    VálaszTörlés