2012. március 16., péntek

Milyen lenne?

Ma már legalább negyedszer nem elérhető a facebook fiókom. Múltkor olvastam egy nyilatkozatot, amelyben Zuckerberg azt mondta, március végén le fog állni. Lehet, hogy ezek már az előjelek? :)
Elgondolkodtató, vajon milyen lenne nélküle...

Nem morogna minden ismerősöm az orra alatt, hogy már megint minek kellett kiposztolnom, hogy éppen hol vagyok és mit csinálok, mert őt nem érdekli. (én legalábbis így képzelem). Nem tölteném el a fél életem azzal az idióta farmvillel. (grrr...) Nem bosszankodnék a különböző értelmetlen kamuposztokon, hogy oszd meg és akkor egy afrikai árva kap Bill Gatestől 1 kopejkát vagy hogy mennyire szemét módon megvert egy taxis, mert nem akartam fizetni neki.

Viszont nem tudnám, ki hol él éppen, ki ment férjhez, kinek született gyereke, ki milyen érdekességet olvasott az indexen, éppen miről híres Magyarország, milyen jó program lesz a hétvégén, milyen nehéz államvizsgára tanulni, (ja de, azt hamarosan magamtól is tudni fogom), milyen filmet érdemes megnézni, milyen zenét érdemes meghallgatni, ki talált pénztárcát a 2-es villamoson, csomó régi ismerősömet nem tudnám elérni, nem tudnám mások nosztaliga (gyerekkoromban mindig így hívtam a Nosztalgia szaloncukrot, most véletlen elírás, de már így marad:)) képeit nézegetni, nem látnám a vicces 9gag és demotiváló képeket, és sokkal magasabb lenne a telefonszámlám (pedig már így is csődbe visz). 

Azt hiszem, hogy bár csomó időmet elveszi, örülök, hogy van facebook, sokkal tájékozottabb vagyok tőle, és nem csak szociális értelemben, hanem politikailag és közéletileg is, jó dolog ismerősök által ajánlott cikkeket olvasni. 

De még mindig nem elérhető, szóval kénytelen leszek magamtól művelődni :)

4 megjegyzés:

  1. Hát egyfelől többet foglalkoznál azzal, ami számít...

    Én is örülök, hogy egy rakat emberről tudom, merre fújta a szél épp...
    De azt sosem tudtam eldönteni, hogy ha nem tudnám ezeket róluk, vajon hiányozna-e az info...
    Elvégre aki érdekel, azt amúgy is keresem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, ebben van valami, de van, aki pont azért érdekel, mert tudok róla érdekeseket a facebookról, pl. h közös érdeklődési kör vagy ilyesmi, amit amúgy nem tudnék, mert nem annyira közeli ismerős...
      ezt nem tudom teljesen értelmesen megfogalmazni, érted, mire gondolok?

      Törlés
  2. Nahát, itten is itt vagyok...;)

    Szerintem ha a facebook eltűnne, akkor a felhasználók visszatérnek a myspace-re, meg az iwiwre. Ezek már úgyis hihetetlenül hasonlítanak külsőleg, meg tartalmilag a facebookra, csak a nevük más.

    Én már jó ideje feléje se nézek, a haverokkal mélben, vagy telefonnal tartom a kapcsolatot. Meg az ízlésem is annyira különbözik az ottaniaktól, hogy totál feleslegesen osztanám meg, hogy mit érdemes megnézni, elolvasni, meghallgatni...:)

    VálaszTörlés