2012. március 16., péntek

Nyögvenyelés

Valamiért annyira nehezen megy az olvasás, pedig már mindent kitaláltam, órákra lebontott napirendet, ceruzás jegyzetelést, érdekességkeresést, de azt hiszem, annyira sokat vártam ettől a könyvtől, hogy most nagyon akarom, görcsösen, és emiatt nem megy. Nem fogom fel igazán, egy-egy mondata jut csak el az agyamig, hogy megmosolyogtasson, és nem tudom olyan mély átéléssel olvasni, mint terveztem már jó előre...
Azt hiszem, annyira ráállt az agyam a gyorsolvasásra, hogy automatikusan átszaladok mindenen és nagyon nehéz lelassítani, hogy igazán meg is értsem...
Ilyenkor mindig megkérdőjelezem magamban, való-e nekem a bölcsészet...

2 megjegyzés:

  1. sztem szimplán tedd le
    nem megy, ne erőltesd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem lehet, most kell behoznom minden lemaradást...bár már esélytelen...

      Törlés