2012. március 20., kedd

Szössz

1. Valaki megnézett Romániából. :)
2. Nem tudom, mit csináltam magammal, de a bal vállamtól a nyakamig egész nap olyan, mint mikor oltást kapunk és fáj utána. nem fáj, de ijesztő (nem tudom, miért, tiszta hipochonder vagyok...) és kellemetlen. 
3. Tudom, hogy heti két nemtanulós est van engedélyezve, és vészesen közelít a szakdoga leadásának határideje (jáááááááááájjjjjjjj), de ezt egyszerűen muszáj megnéznem csütörtökön, ha már úgyis ott van a szomszédban. Borzalmas vagyok.
4. Egész érdekes Jahoda könyve a babona lélektanáról, ezt végre tudom úgy olvasni, hogy fel is fogom, amit olvasok, és nem csak átrohanok rajta, mint egy őrült.
5. A hegedűtanárom közölte ma velem, hogy ne úgy játsszak, mint akinek elgurult a gyógyszere :)
6. Ingadozom a teljes kétségbeesés és a halvány reménysugár között a szakdogát illetően, hétfő hajnalban végre összeszedtem a bátorságom, és (miután befejeztem az összes török borokról szóló könyv felkutatását) nekikezdtem az írásának. Végül is már nincs egy hónapom sem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése